Coordinador de la unidad de estudios del Ministerio de Hacienda. Tiene una amplia trayectoria como profesor en diferentes instituciones nacionales e internacionales, donde destacan la Universidad de Illinois y Darmouth College, ambas en Estados Unidos. También fue miembro del comité directivo del grupo Algeciras.
Ingeniero Comercial, UAI; M.A. in Economics, UC; Master in Public Administration in International Development, Harvard, EE.UU; Ph.D. in Economics, University of California Berkeley, EE.UU
forthcoming | Marketing Science | Araya, S. , Elberg, A. , Noton, C. , Schwartz, D.
2019 | QME-Quantitative Marketing and Economics | Elberg, A. , Gardete, P. , Macera, R. , Noton, C.
Dynamic Effects if Price Promotions: Field Evidence, Consumer Search and Supply-Side Implications
2019 | Quantitative Marketing and Economics | Elberg, A. , Gardete, P. , Macera, R. , Noton, C.
Dynamic Effects of Price Promotions: Field Evidence, Consumer Search and Supply-Side Implications
2018 | Economic Journal | Noton, C. , Elberg, A.
Are Supermarkets Squeezing Small Suppliers? Evidence from Negotiatied Wholesale Prices